BRAND MANAGER

RESPONSIBILITIES:
- Developing and executing strategy of brands in the Ukrainian market
...
•    Collecting and analyzing of all relevant market information concerning brands (market shares, consumer attitudes, brand awareness/usage, competitors' activities)
•    Advertising, promoting launching brands to the Ukrainian consumers
•    Preparing a yearly and long term marketing plan for the brands in Ukraine
•    Representing brands towards the Advertising Agency and Media Agency, implementing with them all necessary advertising actions
•    Controlling and making reports on the marketing budget status of brands according to marketing plans monthly
•    Recommending price strategy for products/brands 

REQUIREMENTS:
•    Marketing or economics higher education
•    3-4 years in marketing, at least 2 at the position of brand manager with a multinational company
•    Fluent in English
•    Good with numbers, good understanding of strategic marketing
•    Open-minded, proactive, goal oriented, strategic thinker, good communication and presentation skills, good project management skills
 Employer: International FMCG company

Контакты: Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script c пометкой “Brand Manager”

 

Опрос:

Что Вас больше всего интересует?

  • 13.6%
  • 14.3%
  • 19.3%
  • 18.6%
  • 15%
  • 2.1%
  • 2.1%
  • 15%
Please wait...

Вакансии для маркетолога

  • PR-менеджер

    Основные задачи:
    - Разработка и реализация PR политики компании;
    ...

  • BRAND MANAGER

    RESPONSIBILITIES:
    - Developing and executing strategy of brands in the Ukrainian market
    ...

  • Trade Marketing Manager

    Функциональные обязанности:
    - поиск потенциальных партнеров по совместным акциям;
    ...

Говори о том, что знаешь, что сам делал и делал с успехом!

Все уже давно и нудно говорят о проблемах в области PR-образования. Больше всего конечно эта тематика волнует студентов отделения «связи с общественностью» различных вузов. Безусловно, они ждут чего-то большего, чем им может предложить современная российская система PR-образования.

Наши партнеры: