Все уже давно и нудно говорят о проблемах в области PR-образования. Больше всего конечно эта тематика волнует студентов отделения «связи с общественностью» различных вузов. Безусловно, они ждут чего-то большего, чем им может предложить современная российская система PR-образования.
BRAND MANAGER
RESPONSIBILITIES:
- Developing and executing strategy of brands in the Ukrainian market ...
• Collecting and analyzing of all relevant market information concerning brands (market shares, consumer attitudes, brand awareness/usage, competitors' activities)
• Advertising, promoting launching brands to the Ukrainian consumers
• Preparing a yearly and long term marketing plan for the brands in Ukraine • Representing brands towards the Advertising Agency and Media Agency, implementing with them all necessary advertising actions • Controlling and making reports on the marketing budget status of brands according to marketing plans monthly • Recommending price strategy for products/brands REQUIREMENTS: • Marketing or economics higher education • 3-4 years in marketing, at least 2 at the position of brand manager with a multinational company • Fluent in English • Good with numbers, good understanding of strategic marketing • Open-minded, proactive, goal oriented, strategic thinker, good communication and presentation skills, good project management skills Employer: International FMCG company Контакты: Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script c пометкой “Brand Manager” |
НОВОСТИ |
Опрос: |
Вакансии для маркетолога
|