Эксклюзив
Роман Гавриш
14 февраля 2011 г.
Коротко про відхід від Brainberry та вектор руху агенції Aimbulance
 Роман Гавриш – управляючий партнер молодої агенції Aimbulance та екс-директор агенції Brainberry

Романе, дякуємо, що погодилися на інтерв’ю. Зараз тема розколу Brainberry дуже актуальна. Хотілось би запитати Вас, щодо основної причини розколу компанії: у чому конкретно Ви та керівництво бачили різні шляхи розвитку? Який напрямок руху пропонували Ви та ті, хто підтримували Вас?

Головна відмінність наших позицій у тому, що була потреба інвестувати у команду. Зокрема, наприклад, напрямок веб-девелопменту як окрема одиниця у нас був збитковий. Наші старші партнери вважали, що його потрібно скоротити. Ми ж вважали, що без цього напрямку наші позиції на ринку суттєво погіршаться, і ми не зможемо надавати якісний сервіс клієнтам.




Рішення про відхід від Brainberry було прийнято спонтанно? Чи конфлікт назрівав давно та був неминучим?

Ситуація назрівала потроху десь протягом року.

Розкажіть, будь-ласка, про вектор руху Aimbulance?

Будемо розвиватися як повноцінна цифрова агенція, додаючи нові компетенції, наприклад, мобільний маркетинг та digital BTL.

Ви вже повністю сформували штат працівників?

Не думаю, що колись можна сказати, що штат сформований повністю. Зараз є всі люди, для того, щоб вести існуючі проекти та клієнтів, але ми не стоїмо на місці - тому і людей будемо набирати. Найближчим часом думаємо наша кількість зросте до 35 осіб.

Чи стала ця ситуація поштовхом для команди: змусила мобілізувати ресурси та створити новий цікавий продукт?

Так, власне, головна користь від зміни у тому, що всі ключові люди стали партнерами в компанії. Тепер вони більше мотивовані на розвиток.

Aimbulance має то й же спектр послуг, що і Brainberry? Чи Ви плануєте розширення пулу клієнтів?

Наразі фактично такий самий, окрім медіа-баїнгу. Надалі будемо розширювати спектр послуг.

Як Ви можете спрогнозувати майбутнє Brainberry? Хто залишився у агенції?

Прогнозувати майбутнє дуже невдячна справа. Абсолютно не можу нічого припустити. В агенції залишилося 14 спеціалістів медіа-напрямку (планування, баїнг, робота з клієнтами), але наскільки я знаю, вони наразі доукомплектовують штат.



Ангеліна Оверчук

Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Отзывы
Сейчас подходит к завершению первый курс интернет-маркетинга в школе Be first, на который я попала по рекомендации от бывшего студента школы. Мои...
Все отзывы