Эксклюзив
Галина Даниленко
7 июля 2011 г.
PR - чітке бачення цілі, злагоджена командна робота, підхід "з душею"
Галина Даниленко, менеджер по работе со СМИ, Starget 

Розкажіть, як прийшли у сферу зв’язків з громадськістю? Ви прийшли з журналістики, правильно?


Не зовсім. Ще з середньої школи цікавилася усим, що пов’язано з піаром, рекламою, маркетингом, психотехнологіями. Тоді я захоплювалась Томом Пітерсом, Девідом Огілві, Георгієм Почепцовим. Великий вплив на мене мав старший брат Сергій, який постійно тягав додому книжки по темі, розповідав цікавинки. Ще мене надихнула книга Марка Метіса «Нагодуй звіра по імені медіа», просто – геніальний твір про медіа рілейшнз.

Тож якщо не рахувати діяльність у шкільній газеті та деякі переклади для "Української правди", то все-таки мій професійний шлях почався зі зв’язків з громадськістю.

На першому курсі університету я прийшла у одну з найбільших PR-агенцій України і просто сказала: «Хочу у вас працювати». Мене взяли на стажування, а через місяць прийняли в штат.

Для будь-якої людини, яка прагне бути успішною, важливо безперервно розвиватися і розширювати кругозір. Хорошому піарнику необхідно ідеально розуміти медіа: чим журналісти живуть, чим цікавляться, як краще знайти підхід. Тож вирішила спробувати себе «по той бік барикад» і подалась в журналістику. Робота у щоденній газеті – це школа життя! Здобутий досвід є для мене неоціненним, та все ж я зрозуміла, що моє – це все ж зв’язки з громадськістю.

Чим приваблює PR? Різноманітними рішеннями для кожного завдання чи постійним спілкуванням, зміною оточення?


Якщо говорити про роботу у PR-агенції, то насамперед приваблює різноманітність завдань і проектів, їх творча реалізація. Мені доводилось працювати і з IT-клієнтами, і з автомобільними брендами, і з сектором FMCG, і втілювати культурні проекти. Кожен день я відчуваю, що дізналася щось нове, зросла над собою, і це ще більше штовхає до нових звершень. Не потрібно боятися незнання, потрібно боятися небажання вчитися.




 
Розкажіть про свою роботу у Starget. Що подобається у цій агенції?

Starget – агенція дуже харизматична. Керівництву вдалося зібрати чудовий колектив, який складається із сильних та досвідчених спеціалістів, а головне – просто хороших людей, з якими приємно працювати. Атмосфера в компанії для мене є однією з ключових цінностей, і атмосфера Starget мене надихає.

Керівництво спонукає співробітників вчитися і багато вкладає у наш розвиток. Нещодавно у нас відбулася стратегічна сесія, на якій кожен співробітник висловив своє бачення розвитку агенції. Приємно відчувати, що Starget прислухається до думки кожного співробітника.

Starget – агенція, яка чітко бачить перед собою мету і постійно працює над її втіленням. Кожен співробітник склав для себе особистий план розвитку: цілі на рік і методи досягнення. З цим планом ознайомлене керівництво, і всіляко сприяє реалізації наших ідей. Декілька разів на тиждень у нас відбуваються зустрічі, на яких ми ділимось досвідом, розповідаємо про прочитані книги, проводимо один одному майстер-класи.

Як Ви вважаєте, з чого починається успішний PR-проект: з правильної постановки завдання чи з правильного планування?


Не варто починати планування, не маючи чіткого уявлення, для чого все це робиться. Три кити успішного PR-проекту: правильна постановка завдань, чітке планування та якісне втілення. Для того, щоб досягти мети, її потрібно насамперед знати.

Галино, як вдається вести декілька проектів одночасно (а я впевнена, що є така практика, адже роботи багато) і не міксувати рішення, а думати по-різному для кожного з проектів?

Вести декілька проектів одночасно – це абсолютно нормальна ситуація в агенції. Однак до кожного клієнта потрібно мати індивідуальний підхід. Насамперед важливо ідеально вивчити специфіку діяльності клієнта, навчитись ставитись до його бізнесу, як до рідного.

Для того, щоб «думати по-різному», потрібно спілкуватися з різними людьми, цікавитись, багато читати. Окрім професійної літератури, мені подобається читати класику. Ніщо так не збагачує мову, як книжки.




Розкажіть, у яких найбільш екстримальних умовах доводилося працювати?


Робота у щоденній газеті – це завжди екстрим. Потрібно швидко приймати рішення і якісно їх втілювати. А взагалі, за винятком форс-мажорів, екстремальні умови виникають вкрай рідко, якщо правильно планувати час. Тайм-менеджмент – це ціле мистецтво, яке необхідно опанувати кожному, хто цінує свій час і час інших.

А як PR-нику працюється в стресових умовах, коли горять дедлайни? Ідеї приходять цікавіші, ніж у розслабленому стані, чи навпаки: абищо?


Гадаю, що для кожного це індивідуальний процес. Часто геніальні ідеї приходять в голову у стресовому стані десь із підсвідомості. Буває, що потрібно, аби щось надихнуло.

Галино, для Вас секрет вдалого PRу - це?

Чітке бачення цілі, злагоджена командна робота, підхід "з душею".

Багато суперечок точиться з такого питання: чи гарний PR спеціаліст повинен придумувати та генерувати інформаційні приводи для компанії чи ж компанія без новин не повинна намагатися заповнити собою інформаційне поле. Як вважаєте Ви? У компетенцію та обов’язок PRника входить вказування на цікаві та актуальні теми, до яких повинна "примазатися" компанія без власних новин?

У цьому випадку можна оперувати багатьма інструментами для досягнення PR-цілей. Адже метою гарного піарника є підтримка якісного зв’язку клієнта з цільовою аудиторією, підвищення лояльності, запезпечення позитивного іміджу компанії. Гарний піарник уміє знайти вдалий привід для просування свого клієнта.


Ангелина Оверчук

Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
3 месяца обучения в BeFirst пролетели незаметно... и все же, ощущение, как будто я набралась многолетнего опыта! Спасибо Алине и команде Школы за...
Все отзывы