Эксклюзив
Назар Гриник
8 сентября 2010 г.
Не SMS-ом єдиним корисний мобільний маркетинг

Назар Гриник – засновник LEAD9 Mobile Marketing, агенції інтерактивного маркетингу. 


1. Назар, розкажіть, будь ласка, про особливості мобільного маркетингу в Україні? Як розвивається цей сегмент ринку?
Мобільний маркетинг зараз на початковій стадії розвитку. В Україні більшість абонентів користуються простими телефонами, тому більшість акцій використовують SMS, як основну технологію. 
Сьогодні близько 40% молоді в Україні користуються мобільним інтернетом. Останнім часом чітко видна тенденція активного зростання користування «прогресивними» можливостями мобільних телефонів. Як кажуть, не SMS-ом єдиним корисний мобільний маркетинг! З’являються все більше абонентів, які активно використовують й інші технології, зокрема Bluetooth, MMS, програми та ігри.


2. Ми знаємо, що Ви – один із засновників і керівник першого в Україні агентства мобільного маркетингу MobEye, чи були трудності при виході на ринок? Якщо так, то які саме?
Окрім, позиціонування, брендінгу та розробки промо матеріалів, основним питанням було і часто досі залишається пояснити клієнтам для чого їм цей інструмент.
Коли ми починали в 2004 році, клієнти тільки починали активно використовувати інтернет, а про мобільний телефон і не думали. Тому довелося багато часу та енергії спрямувати на освіту ринку.
В той же час, оскільки ми були перші на ринку, нам вдалося залучити до співпраці багато відомих брендів, як Gillette, McDonald’s, Nokia, Олімп.



3. Сьогодні Ви – директор агентства агенції LEAD9 Mobile Marketing, розкажіть, будь ласка, які основні цілі ставить Ваше агентство на цей та на наступний рік?
 LEAD9 Mobile Marketing - це агенція інтерактивного маркетингу заснована в березні 2007 року у Києві. Команда агенції це 6 спеціалістів з унікальним на ринку України досвідом проведення рекламних кампаній через мобільні телефони, інтернет та лінії.
В активі команди більше 40 рекламних промо кампаній для таких клієнтів як Procter&Gamble, УкрАвто ЗАЗ-Сервіс, Western Union, Мировая Карта, Спортмастер, Nokia, McDonald's, BBH/Tuborg, Gallaher/Sobranie, Sovereign, Gillette.
LEAD9 націлена на лідерство на ринку України в сфері мобільного маркетингу та інноваціях у сфері інтегрованих рекламних кампаній, що поєднують в собі до 9 комунікаційних каналів.
Задачею на цей рік вважаємо вести просвіту, працювати над впорядкуванням ринку та розробляти іновативні послуги, які б відкривали нові можливості для наших клієнтів. Перспективу я бачу у розвитку мобільного інтернету та програм для мобільних телефонів. Адже SMS це добре, але він дуже обмежений по суті і не дає нам повністю розвинути наш творчий потенціал.


 

Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Отзывы
Пилотный проект программы PR Start оказался динамичным, разноплановым, полезным, а значит успешным. Тщательно взвешенная программа и отличный лек...
Все отзывы