Эксклюзив
Роман Гавриш
1 июля 2011 г.
Молоді - ще не означає "зелені"
Роман Гавриш, Managing Partner Aimbulance 

 Роман, звідки з’явилася ідея створення Aimbulance?

Все доволі просто - ми вирішили від’єднатися від Brainberry та утворити свою агенцію де б ми, як команда, володіли б мажоритарною долею.

Скільки Ваше агентство присутнє в Україні?

Півроку.

З чого Ви починали і які плани на даний момент – є які-небудь кардинальні зміни у стратегії Aimbulance?

Починали з бажання працювати та розвиватися за свій власний розсуд без тиску ззовні. Змін немає - хочемо розвиватися, розширюватися, виходити на нові ринки.

Ваше агентство перебірливе в клієнтах? Якщо так, то які критерії існують?

Загалом - так. Ми дуже вимогливі до клієнтів. Ми намагаємося працювати лише з тими клієнтами, які близькі нам по духу. Дуже важко вивести це в якісь певні чіткі критерії. Напевне звичайна людська адекватність може найкраще охарактеризувати наші вимоги.

Ви приймаєте стажерів у свй штаб – які якості потрібно мати, щоб потрапити до Вас на стажування?

Головна якість, яка нам цікава - це бажання розвиватися і розуміння куди саме хочеться розвиватися. Серед молодих людей студенського віку дуже важко знайти тих, хто знає чого хоче.




 
Стажери – це відносно нещодавнє рішення чи вже можна говорить про результати стажування ?

Рішення доволі свіже - 3 місяці. Але і результати уже є. Можу сказати, що ми дуже задоволені усіма нашими стажерами і зараз думаємо який ідеальний формат подальшої співпраці їм запропонувати.

Які основні принципи та цілі Вашого агентства?

Головний принцип - робити те, що подобається нам та що корисно для нашого клієнта.

Головні наші цілі - це розвиток, заробляння грошей та отримання задоволення від того, що ми робимо.

Ви постійно розвиваєтесь – які наступні плани, чого ще хочеться досягнути?

У нас зараз дуже специфічне ставлення до планування. Півроку тому ми зробили дуже реалістичний бізнес-план. Через півроку ми оглянулися і зрозуміли, що він на 80% не відповідає дійсності. Загальні параметри звичайно зберіглися - обсяги грошей та те, що ми робимо. Проте всі деталі помінялися.

Тому ми більше не робимо чіткого планування. Наші плани незмінно такі:

• Заробляти гроші. Збільшувати частку найбільш маржинальних сервісів.
• Отримувати задоволення від роботи.
• Формувати сильну команду з кращих людей.
• Вибирати найбільш цікавих та неординарних клієнтів та проекти.
• Розвиватися. Виходити на нові сегменти/ринки.




 
Як Ви прийшли у Be First Marketing School?

Вже точно не пам’ятаю, але, здається, по запрошенню.

Які Ваші враження про Школу маркетингу?

Загалом позитивні.

Чого б Ви побажали Be first?

Я, як лектор та співвласник агенції, зацікавлений щоб школа розвивалася - отримувала більше студентів та підвищувала якість студентів.
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Как быстро пролетело время. Тут только был первый семинар, от которого выходила с восторгом, а теперь надо уже думать о выпускном. BeFirst - ст...
Все отзывы