Новости
8 апреля 2011 г.
У рейтингу найефективнішої телереклами лідирує Mars
Маркетингово-аналітична компанія Ace Metrix склала рейтинг найефективнішої реклами в США за перший квартал 2011 року.

Рекламний ролик нового батончика Snickers з арахісовим маслом зайняв перше місце в цьому почесному списку, повідомляє Marketing Daily.

Ролик Snickers показує пародійну клієнтську фокус-групу з акул. Акули вибирають, кого вони вважали за краще б з'їсти - жінку або чоловіка. Свій вибір хижаки зупиняють на чоловікові, бо за кілька хвилин до купання він з'їв новий батончик Snickers з арахісовим маслом. На відміну від чоловіка, жінка перекусила звичайним арахісовим маслом.

Реклама продукції компанії Mars окупувала 4 з 10 рядків рейтингу.

Друге місце посів рекламний ролик "Pug Attack" ("Атака мопса") чіпсів Doritos. У ролику молодик приманює мопса чіпсами з-за скляних дверей. З розбігу маленький мопс вибиває двері.

Третє місце зайняв ролик M & M's "Red Can't Say He Loves Her" ("Червоний не може сказати, що любить її"), в якому червоний М не може зізнатися дівчині в коханні.

M & M's з'явилися в рейтингу тричі - дев'яте місце їм забезпечив ролик "You Are What You Eat" ("Ти - те, що ти їси") з актором Патріком Уорбартоном, який перетворюється на помаранчевого М.

А десяте місце зайняв ролик "It's Them or Gary" ("Вони або Гері") з M & M's в ролі заручників.


Источник: publicity.kiev.ua

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Будучи студентом першого випуску школи, можу із сміливістю сказати, що це більше ніж навчальний заклад. Кожен з лекторів є не тільки професіонал...
Все отзывы