Новости
24 марта 2011 г.
Український бізнес долучається до міжнародної еко-акції Година Землі
Настали часи, коли бути екологічними та турбуватися про довкілля стало модним та практично необхідним для підтримання позитивного іміджу. Український бізнес в цьому не пасе задніх, долучаючись до міжнародної еко-акції Година Землі.

Година Землі – міжнародна еко-акція Всесвітнього фонду дикої природи, яка традиційно проходить у останню суботу березня. З року в рік ініціатива здобуває підтримку все більшої кількості людей і організацій. Очікується, що 26 березня 2011 року в 20:30 за місцевим часом більше мільярда людей на всіх континентах вимкнуть світло та інші не життєво важливі електроприлади на одну годину, щоб звернути увагу на проблеми світового клімату.

 


 

На даний момент більше ніж 3800 міст світу підтвердили свою участь у еко-акції, у тому числі 28 українських міст: Одеса, Рівне, Славутич, Кривий Ріг, Вилкове, Костянтинівка, Черкаси, Донецьк, Прилуки, Сімферопіль, Хмільник, Кам'янець-Подільський, Новоград-Волинський, Чернівці, Краматорськ, Могилів-Подільський, Слов'янськ, Житомир, Артемівськ, Макіївка, Енергодар, Нікополь, Сєвєродонецьк, Полтава, Дніпродзержинськ, Севастополь, Луцьк та Хмельницький, інформує офіційний сайт міста Одеса.

 

 

Як повідомив відділ зв'язків з громадськістю, У 2011 році компанія «Славутич» вперше братиме участь в цій екологічної акції. У рамках Години Землі на Львівській пивоварні буде вимкнена зовнішня реклама «Тут народжується легенда, підсвічування великої рекламної конструкції з логотипом ТМ «Львівське», освітлення території, підсвічування однієї зі стін пивоварні, а також освітлення на ЦКТ.

Источник: publicity.kiev.ua
 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Эм... Все что хотел сказать, сказали друзья... Ну что ж буду выкручиваться! :) Расскажу не много о себе. Образование техническое, а именно "Пр...
Все отзывы