Новости
22 марта 2011 г.
Ринок доступу до Інтернету зберігає високі темпи зростання
Впродовж року з четвертого кварталу 2009 року по четвертий квартал 2010 року кількість українців, які мають доступ до Інтернету вдома, збільшилась на 45%.

В кінці минулого року лише 18% українців були підключені до Інтернету вдома. Протягом року їхня частка збільшилась до 26%. Найбільші темпи зростання було зафіксовано в Північному регіоні та у містах з населенням 51-100 тис. мешканців, де вони склали 100% та 129% відповідно.

Проте ще й досі залишається істотна різниця у наявності домашнього Інтернету між мешканцями сіл та невеликих містечок, і жителями мегаполісів. Так в останньому кварталі 2010 року лише 12% жителів сіл мали можливість користуватись Інтернетом вдома, 25% мешканців міст
з населенням до 50 тис. жителів та, для порівняння, у містах України з населенням понад 500 тис. осіб цей показник досяг 38%.



 

Дім стає основним місцем доступу до Інтернету

Протягом минулого року посилилась тенденція до збільшення частки тих, хто вважає дім основним місцем доступу до Інтернету. В кінці 2009 року 66% Інтернет-користувачів назвали домашнє підключення основним місцем доступу до мережі. За цей час їх частка зросла на 11 п.п. і сягнула 77% в четвертому кварталі 2010 року.

Впродовж останніх років спостерігається тенденція до збільшення уваги Інтернет-провайдерів та операторів мобільного зв’язку до підключення нових домашніх Інтернет-абонентів у середніх та малих містах. Як наслідок, в 2010 році найшвидше частка тих, хто вважає Інтернет вдома основним місцем доступу, зростала у містах з населенням 51-100 тис. жителів. Так якщо в кінці 2009 року лише 45% користувачів Інтернету у цих містах називали дім основним місцем доступу до Мережі, то за рік цей показник збільшився в 1,8 рази і сягнув 81%.



 

Спілкування в Інтернеті переходить в соціальні мережі

В 2010 році вперше за весь час досліджень спостерігається тенденція до зниження популярності класичної електронної пошти. В кінці 2009 року 52% українських Інтернет-користувачів регулярно користувались електронними повідомленнями, проте вже за рік їхня частка скоротилась до 48%.

Утім, майже на аналогічні показники зросла популярність соціальних мереж. Так, якщо в кінці 2009 року лише 31% користувачів Інтернету регулярно заходили до сторінок соціальних мереж, то в четвертому кварталі 2010 року їхня частка зросла до 38%.

Источник: publicity.kiev.ua

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Все отзывы о школе BeFirst только позитивные и только о хорошем и это все правда. Я три месяца отучилась на Маркетинг - старт, и эти три месяца б...
Все отзывы