Новости
21 марта 2011 г.
Витрати на рекламу в американських газетах впали до мінімуму за 25 років
Витрати рекламодавців на рекламу в американських газетах і журналах за підсумками 2010 року склали 25,8 мільярда доларів, що стало мінімальним показником з 1985 року. Про це повідомляє Associated Press з посиланням на дані Newspaper Association of America (NNA).

Як відзначають в NNA, з урахуванням інфляції минулорічні витрати на рекламу в друкованих виданнях досягли приблизно такого ж рівня, що й 50 років тому.



 

Виручка газет і журналів від розміщення реклами в друкованих версіях видань склала 22,8 мільярда доларів - на вісім відсотків менше, ніж у 2009 році. При цьому розміщення реклами в онлайні принесло виданням в 2010 році три мільярди доларів - на дев'ять відсотків більше у порівнянні з попереднім роком.

14 березня компанія Pew Research Center опублікувала результати свого щорічного дослідження "State of the Media" ("Ситуація в ЗМІ"). З'ясувалося, що в минулому році американський інтернет вперше обійшов друковані ЗМІ як по читаності, так і по рекламних доходах.

Источник: publicity.kiev.ua


Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Очень хочется рассказать всем, как я попала в Be First! О школе Be First узнала совершенно случайно. Маркетингом и рекламой интересуюсь уже 3 го...
Все отзывы