Новости
18 марта 2011 г.
American Idol обійшов "Оскара" і "Греммі" за кількістю прихованої реклами
У лютому 2010 року в США найбільше прихованої реклами було показано під час шоу American Idol. Про це свідчать дані дослідницької компанії Nielsen, які наводить портал AdAge.

Протягом місяця глядачі цього шоу побачили 102 приклади продакт-плейсменту. За цим показником American Idol обійшов церемонії вручення премії "Оскар" і "Греммі", де прихована реклама з'являлася 57 і 35 разів відповідно.

Останній сезон American Idol почався в січні поточного року. За даними компанії Nielsen, в січні під час American Idol приховану рекламу продемонстрували 44 рази.



 

На другому місці в рейтингу Nielsen виявилося шоу The Biggest Loser, головний приз в якому отримує учасник, який скинув найбільше зайвої ваги. Під час цієї передачі продакт-плейсмент з'явився на екранах 86 разів. Третій рядок рейтингу зайняв серіал "Пліткарка" з 63 прикладами прихованої реклами.

Nielsen також склала список найбільш популярних брендів у продакт-плейсменту. Найбільше прихованої реклами розмістили компанії Chevrolet (57 прикладів), Coca-Cola (53) та Microsoft (38).

Наприкінці лютого в США була вручена премія Brandcameo Product Placement Awards, зокрема, в номінації "Найбільша кількість product plасement в одному фільмі". Переможцем у цій категорії визнали сіквел "Залізної людини" з 64 випадками прихованої реклами.

Источник: publicity.kiev.ua

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Ребята, я хочу от души поблагодарить Алину, Антона, Марину и других участников дрим-тим за неоценимыый вклад в самый ценный ресурс жизни - людей....
Все отзывы