Новости
16 марта 2011 г.
Procter & Gamble - найбільший британських рекламодавців
Компанія Procter & Gamble очолила рейтинг ста найбільших рекламодавців Великобританії за підсумками 2010 року. Про це повідомляється на сайті британського журналу Marketing з посиланням на дані дослідницької компанії Nielsen.

У минулому році компанія витратила на рекламу 203,9 мільйона фунтів стерлінгів (326,5 мільйона доларів), що більше показника 2009 року на 31 мільйон. Procter & Gamble змістила з першого місця агентство COI Communications, яке займається маркетинговими комунікаціями британського уряду. COI скоротило рекламний бюджет на 50 мільйонів фунтів стерлінгів до 105,4 мільйона і виявилося в підсумку на 6 місці (168,8 мільйона доларів).


 

Другий рядок рейтингу займає телемовна компанія BSkyB, що розмістила рекламу на 145,1 мільйона фунтів стерлінгів (232,3 мільйона доларів). З другої позиції BSkyB посунула британську гілку Unilever, рекламний бюджет якої склав 125,5 мільйона фунтів стерлінгів (201 мільйон доларів).

 

 

За даними Nielsen, 100 провідних рекламодавців витратили в 2010 році в цілому 3,952 мільярда фунтів стерлінгів (6,3 мільярда доларів). При цьому 77 компаній з 100 збільшили свої витрати. Результати дослідження Nielsen спростували прогнози експертів, які передбачали значне скорочення бюджетів на маркетингові комунікації.

Найбільші темпи зростання - 17 відсотків - показав телесегмент. Згідно з дослідженням Nielsen, єдиним медіа, де топ-100 рекламодавців скоротили свої витрати, виявилося радіо. У порівнянні з 2009 роком цей сегмент ринку знизився на 6 відсотків.

Источник: publicity.kiev.ua

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Всем наверное известно, что если заниматься любимым делом или делом, которое тебя вдохновляет и захватывает с головой, то и время просто летит не...
Все отзывы