Новости
12 марта 2011 г.
Рекламна активність підвищує знання банків, проте не завжди призводить до набуття клієнтів
За результатами четвертого кварталу 2010 року трійка лідерів за рівнем знання залишалися незмінною: ПриватБанк, Ощадбанк та Райффайзен Банк Аваль. Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб GfK Ukraine.

Для більшості банків у четвертому кварталі минулого року спостерігалося підвищення рівня знання з підказкою, що стало можливим завдяки активнішим рекламним діям.

Райффайзен Банком Аваль, Ерсте Банком та ПУМБ відзначилися покращенням показника чистого набуття клієнтів. ПриватБанк та Райффайзен Банк Аваль залишаються лідерами за показником потенціалу банку.

Провідні позиції за рівнем знання банків у четвертому кварталі 2010 року утримували «Приватбанк», «Ощадбанк» та «Райффайзен Банк Аваль», котрі найчастіше називалися респондентами без підказки (80%, 63%, 61% відповідно), а також з підказкою (94%, 92%, 87% відповідно). При цьому рівень спонтанного знання Райффайзен Банку Аваль підвищився на 2,3 п.п. порівняно з показником третього кварталу 2010 року. Четверте місце за рівнем знання без підказки утримує Надра Банк (24% респондентів), проте рівень знання банку продовжує знижуватися.

Для більшості банків у четвертому кварталі минулого року спостерігалося підвищення рівня знання з підказкою. Для УкрСиббанку, Райффайзен Банк Аваль в основному це пов'язано зі збільшенням рекламної активності, для ПриватБанку, Дельта Банку, частково УкрСиббанку – активним кредитуванням у точках продажу (мережі по продажу техніки).


«Для більшості з банків, які беруть участь у дослідженні, пожвавлення рекламної активності призвело до підвищення рівня знання бренду. Проте лише для деяких з них – до підвищення рівня привабливості бренду та набуття клієнтів, що може свідчити про необхідність більш якісного підходу до попереднього тестування реклами», – каже Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень, GfK Ukraine.

На кінець 2010 року найбільша частка респондентів користувалася послугами Ощадбанку (41,7% опитаних) та ПриватБанку (35,7%). За часткою клієнтів третій на ринку – Райффайзен Банк Аваль (12,2% опитаних). Послугами інших банків на кінець року користувалися не більше 5% опитаних в кожному.

Райффайзен Банком Аваль, Ерсте Банком та ПУМБ відзначилися покращенням показника чистого набуття клієнтів (розраховується як кількість тих, хто став клієнтом банку мінус кількість тих, що припинили співпрацю з банком). Для Райффайзен Банк Аваль та Ерсте Банку це скоріше пов'язано не із залученням нових клієнтів, а із зменшенням частки «втрачених» клієнтів. ПУМБ у четвертому кварталі збільшив кількість своїх клієнтів, що користуються поточними рахунками та пластиковими картками.

Щодо показника потенціалу банку (це ті респонденти, які вважають його привабливим, але не є його клієнтами), то на кінець 2010 року лідерами залишаються ПриватБанк (7,3% опитаних) та Райффайзен Банк Аваль (7,2%). Одночасно у четвертому кварталі 2010 року зріс рівень привабливості Альфа-Банку та Дельта Банку.

Довідкова інформація

Цілями Дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг є регулярне та оперативне отримання інформації щодо стану ринків банківських, страхових та телекомунікаційних послуг для фізичних осіб.

Дослідження ринку банківських послуг проводиться за єдиною ліцензованою методикою FMDS (Financial Market Data Service) Personal. Ця методика застосовується всіма компаніями групи GfK в Центральній та Східній Європі.

Вибірка опитування складає по 1000 респондентів щомісяця. Вибірка є репрезентативною для населення України старше 16 років, за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю.

Висновки за 2010 рік зроблені на основі результатів опитувань, які проводилися у січні-грудні 2010 року.


Источник: publicity.kiev.ua
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Комментарии: 2
Теги:
Максименко Наталия Александровна
13 марта 2011 г.
Мне кажется, что с этим вопросом не стоит торопиться, после кризиса ответ очивиден...
Линник Алексей
13 марта 2011 г.
как насчет динамики показателей лояльности и приверженности клиенов к украинским банкам?
Отзывы
«BE FIRST» вы супер, пока аналогов нет - дерзайте! Желаю Вам процветания, креатива и хороших студентов! :) :) :)
Все отзывы