Новости
14 июня 2011 г.
За годину і 20 хвилин пост на Facebook проживає "півжиття"
1 годину і 20 хвилин - стільки в середньому становить час активного життя публікації на Facebook, показало дослідження компанії Visibli, яка займається соціальною аналітикою. За 80 хвилин пости отримують 50% всіх лайків та коментарів.

Однак цей період активності все-таки довше, ніж у твітів, відзначає генеральний директор Visibli Сеіф Аджані (Saif Ajani), наводячи дані про те, що 95% ретвітів відбуваються в першу годину після публікації повідомлення. Для порівняння, 95% лайків пост на Facebook набирає протягом 22 годин.

У рамках дослідження компанія вивчила поведінку 200 мільйонів користувачів Facebook, враховуючи загальну аудиторію соціальної мережі, це третина всіх її користувачів, що виглядає вельми репрезентативно для дослідження. Visibli проаналізували кількість лайків і коментарів для кожного поста і час їх появи.

Предаставник PepsiCo, яка є активним рекламодавцем на Facebook, підтверджує, що після 12 годин після публікації посту відзначається значне падіння взаємодії аудиторії з повідомленням.

У дослідженні розглянуто різні типи сторінок на Facebook, сторінки знаменитостей привертають найбільшу кількість лайків в перерахунку на кожного фана (92 в середньому), а от лідер за кількістю коментарів до постів - сторінки медіасайтів.



Источник: seopro.ru

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Для меня школа была и есть толчком что-то делать! Профессиональные лекторы, прекрасные организаторы и хорошие ребята - все вместе является неким...
Все отзывы