Новости
23 мая 2011 г.
Ролик з Мадонною переміг на рекламному фестивалі Clio Awards
Гран-прі міжнародного рекламного фестивалю Clio Awards в категорії Film у 2011 році отримали два ролики. Одним із призерів стало відео Star для автовиробника BMW за участю Мадонни і Клайва Оуена.

У міні-фільмі Оуен грає водія Мадонни, якому заплатили за те, щоб він налякав примхливу зірку екстремальної їздою. Ролик був знятий Гаєм Річі, на той момент чоловіком Мадонни, на замовлення рекламного агентства Fallon.



 

Другий ролик, який отримав гран-прі, був розроблений для Pepsi агентством BBDO New York. У відео Archaeology показано далеке майбутнє Землі, в якому школярі, що п'ють Pepsi, знаходять скам'янілу пляшку, на якій написано Coke (одна з марок, що належить прямому конкуренту Pepsi - Coca-Cola).

Фестиваль Clio Awards в 2011 році проходить у 52-й раз. Раніше повідомлялося, що найбільше робіт, що потрапили в шорт-листи, були підготовлені агентствами Young & Rubicam, BBDO, Ogilvy Worldwide і Leo Burnett.

Источник: lenta.ru


Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Грустно от того, что уже обсуждаем выпускной… Может пойдём в «Be firstМагистратуру”??? Спасибо Алине что дала возможность быть в компании людей...
Все отзывы