Новости
18 мая 2011 г.
Для реклами пива придумали Facebook-відкривачку
Для реклами пива Heineken розробили відкривачку з вбудованим Bluetooth, яка повідомляє про початок вечірки через Facebook, повідомляє портал TrendHunter.

У рамках нової рекламної кампанії пива Heineken під назвою The Invite ("Запрошення") студенти-рекламщики запропонували любителям пива одночасно відкривати пляшки і запрошувати на вечірку друзів. Як тільки людина відкорковує пляшку нової відкривачкою Heineken, вона через Bluetooth створює на його сторінці в соціальній мережі оголошення про зустріч. На вечірку автоматично запрошуються всі друзі, які живуть в одному місті з учасником акції.

Крім того, рекламна кампанія включає щотижневий розіграш скриньки Heineken між тими, хто покликав на вечірку з пивом найбільше друзів.

Heineken вже неодноразово використовував оригінальні рекламні ходи. Так, в травневому випуску російського Playboy з'явилася аудіореклама бренду. А в серпні 2010 року Heineken розмістили на YouTube ролик про домашнє півопроводе, який на даний момент дивилося 780 тисяч осіб.

Компанія Heineken заснована в 1863 році в Амстердамі. Нідерландський виробник випускає близько 200 брендів пива, з яких найвідомішими вважаються Heineken і Amstel. Heineken володіє 10-ма російськими пивоварними заводами.


Источник: publicity.kiev.ua


Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
По итогам обучения могу сказать четко – было много ярких лекторов, интересной информации, различных кейсов и в результате идей, которы...
Все отзывы