Новости
28 апреля 2011 г.
Coca-Cola стала найпотужнішим брендом
Компанія CoreBrand, яка щорічно складає рейтинги брендів, представила топ-100 торгових марок Brand Power ("Сила бренду").

Як пише портал Popsop, у розпорядженні якого є звіт компанії, перше місце в ньому займає Coca-Cola. Основний конкурент концерну PepsiCo займає 12 рядок.

На другому місці опинився бренд шоколадних цукерок Hershey, на третьому - виробник консервованих супів Campbell Soup.

CoreBrand грунтується на думці керівників найбільших американських компаній. У цьому році дослідницька фірма опитала близько 8 тисячі топ-менеджерів і дізналася про їх "поінформованості" (familiarity) тим чи іншим брендом, а також "прихильності" (favourability) до різних торгових марок. Крім того, аналітики враховували репутацію бренду і його потенціал з точки зору майбутніх інвестицій.

У звіті CoreBrand наголошується, що 58 відсотків брендів із сотні поліпшили свої позиції в порівнянні з рейтингом 2009 року. Експерти компанії також підкреслюють, що головне для них - не розташування брендів у списку, а фіксація тенденцій ринку.

Крім Brand Power існують і інші рейтинги брендів, зокрема, BrandZ Top-100, який складає компанія Millward Brown Optimor. У ньому бренди оцінюються за їх вартістю. Найдорожчим брендом 2010 року став Google: він коштує 114,26 мільярда доларів.


Источник: pubilicty.kiev.ua



Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Я попала в школу BeFirst совершенно случайно, нашла сайт в Интернете и заинтересовалась, но не ожидала, что мне тут так понравиться. Первое за, ч...
Все отзывы