Новости
20 апреля 2011 г.
Реклама у Facebook подешевшала
Рекламні розцінки соціальної мережі Facebook на ключових ринках США і Європи знизилися за останній місяць у середньому на третину, свідчить звіт маркетингової компанії TBG Digital - одного з найбільших рекламних партнерів соцмережі, пише All Facebook.

За даними компанії, з 18 березня по 19 квітня 2011 Facebook знизила ціни на рекламу з оплатою за один клік (CPC) в США приблизно на 28,5%. Таку ж тенденцію фахівці простежили як мінімум у п'яти європейських країнах - Франції (27,5%), Німеччини (28%), Іспанії (31,5%), Нідерландах (34,5%) і Великобританії, де було зафіксовано максимальне зниження на 34,75%.

"Ми вважаємо, що CPC-розцінки на Facebook знизилися через розширення рекламного простору на одній сторінці - з трьох до чотирьох-п'яти інформаційних блоків - і різкого зростання числа користувачів. У той же час алгоритм Facebook став більш стабільним, що дозволяє маркетологам оптимізувати кампанії ", - заявив керуючий директор TBG Digital в США Патрік Толанд (Patrick Toland).

Раніше в цьому місяці рекламна компанія Efficient Frontier опублікувала дані, згідно з якими рекламні розцінки Facebook підвищилися на 40% за перші три місяці 2011 року по порівнянні з попереднім кварталом з-за високого попиту з боку рекламодавців.


Источник: publicity.kiev.ua

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Комментарии: 1
Теги:
Литвин Олег Николаевич
21 апреля 2011 г.
Не подешевела реклама реклама на фейсбук!
Отзывы
Честно говоря, я просто в восторге от школы во-первых, спикеры - действительно опытные и очень харизматичные гуру маркетинга, каждое выступление...
Все отзывы