Новости
18 апреля 2011 г.
Coca-Cola святкує 125-й ювілей
8 травня 2011 легендарному бренду виповниться 125 років.

У Великобританії відзначити ювілейну дату Coca-Cola планує за допомогою нової комплексної маркетингової кампанії, спеціальної пам'ятної упаковки та реклами в місцях продажів.

У кампанії підтримки та особливій графіці на упаковці підкреслюється історична спадщина бренду і використовуються знакові рекламні символи Coca-Cola. Покупці також отримають можливість зібрати серію з 8 магнітів на холодильник, випущених обмеженим тиражем і прикрашених вінтажними картинками Coca-Cola.

Оптовим і роздрібним торговцям буде доступна безліч рекламних матеріалів, яке допоможуть привернути увагу покупців і витягти максимум з можливості збільшення продажів.


 

 

Додатковий вплив покликана надавати реклама напередодні та в дні святкування ювілею. Серед рекламних заходів - новий телевізійний ролик, плакати і активність на промо-порталі Coke Zone. Нова реклама на ТБ включає в себе елементи з легендарного рекламного ролика бренду Hilltop і змонтований відеоряд, який малює славне минуле Coca-Cola. Лейтмотивом ролика звучить фраза I'd like to teach the world to sing, що стала класикою після першої появи рекламного кліпу Hilltop в далекому 1971 році.

Крім того, Coca-Cola запускає глобальну цифрову кампанію Retro Poster Maker, завдяки якій фанати бренду зможуть скористатися його великим рекламним архівом і увічнити себе на постері з улюбленим напоєм.

Рекламні матеріали будуть розповсюджуватися у Великобританії з квітня 2011 року.


Источник: popsop.ru



Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
По итогам обучения могу сказать четко – было много ярких лекторов, интересной информации, различных кейсов и в результате идей, которы...
Все отзывы