Эксклюзив
Наталія Козловська
12 декабря 2010 г.
Маю надію, що мій найвдаліший проект – попереду
Сьогодні в гостях Школи Маркетингу «Be First» Наталія Козловська, маркетинг-директор Української телевізійної біржі.

Наталія, з чого почалася Ваша кар’єра маркетолога? Якими були перші навики роботи?

Спочатку був тривалий період роботи в рекламних агентствах. Він став хорошим досвідом у вивченні можливостей рекламного ринку та засобів комунікації, налагодження цінних зв’язків, формування великої бази підрядників. Згодом, в автомобільній компанії, я відразу почала працювати на позиції керівника відділу маркетингу, реклами та PR.

 
Які особливості роботи в автомобільному бізнесі? Розкажіть, будь ласка, нашим читачам про Ваш найвдаліший реалізований проект.

Автомобільний бізнес – надзвичайно цікава сфера для маркетолога. Формування попиту, просування дилерського центру в умовах значної конкуренції вимагають від спеціаліста неабияких творчих та аналітичних здібностей.

Реалізованих концепцій було багато. Наприклад, була спільна акція з Unicredit bank на автомобілі бренду Fiat, фінальний приз якої - путівка в Італію. Вдала організація фестивалю жіночих автомобілів в усіх регіонах України. Жалкую, що початок кризи завадив впровадити концепцію «Toyota Kinder Art» – це мав бути дуже творчий та щирий захід для дітей.

Маю надію, що мій найвдаліший проект – попереду. Наразі працюю над соціальною проблематикою та хочу реалізувати власну програму допомоги хворим дітям «Друге народження».

 
У чому полягає специфіка діяльності маркетолога в медіа – сфері, зокрема, в компанії «Українська Телевізійна Біржа»?

Проект «Українська Телевізійна Біржа» створений, в тому числі, для нас - маркетологів. Завдяки «Телебіржі» спрощується процес розміщення реклами на телебаченні. Тому мені особливо цікаво розвивати цей напрямок: впроваджувати на ринок сучасні технічні можливості для планування рекламних ТВ-кампаній (Телепорт КС, Веб-інтрефейс); підтримувати сформований імідж «Телебіржі» як експерта на ринку телевізійної регіональної реклами; налагоджувати комунікацію між телеканалами та рекламодавцями.

Найвдаліше, на ваш погляд, визначення маркетингу.

Маркетинг — це наше все. (Віктор Шиков)



 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Отзывы
И так... BeFirst - для меня это как посещение хоршего ресторана, в котором тебя еще и кормят пищей для мозгов))) Приоритетом этого проекта для м...
Все отзывы