Эксклюзив
Кільтика Тетяна
16 июня 2011 г.
Поруч з Вами заради життя
Кільтика Тетяна - менеджер з маркетингу в клініці ISIDA, студентка першого набору по модульній програмі «PR Start»
 

Тетяно, розкажи, як ти прийшла у PR?

Напевно, правильно сказати у маркетинг та PR.

Насправді, я не замислювалась як саме я зрозуміла що це саме та справа, якою хочу займатись і розвиватись вподовж своєї професійної кар'єри. Я просто це знала. Це те, що дійсно приносить задоволення кожного дня. А якщо ще й необхідний результат досягнуто - це подвійне задоволення. Особисто для мене основними критеріями в сфері маркетингу та PR є постійний пошук нових рішень, полювання за трендами і креативний підхід. Можу з впевненістю сказати, що маркетинг і PR - надзвичайно цікава справа, саме те, де я почуваю себе на своєму місці.

А як потрапила у BeFirst? З якими очікуваннями прийшла у цю школу?

Спочатку я прийшла з моїми колегами на презентацію Marketing Growth, але так як на той час я не досить довго працювала в сфері медичного маркетингу, я вирішила відвідувати лекції курсу PR Start і залишилась дуже задоволена. До речі, в школі маркетингу за моїми рекомендаціями зараз навчаються колеги по сфері діяльності.


 

 

Зараз ти працюєш у клініці ISIDA. Ви продаєте досить специфічні послуги. Чим же відрізняється маркетинг товарів та послуг?


Я мала досвід роботи в товарному маркетингу і в маркетингу послуг. І , звичайно ж, все залежить від конкретного товару чи специфіки послуг. На мою думку, відмінність може полягати в тому, що товар чи продукт по суті може продавати себе сам завдяки яскравій упаковці, правильній викладці в точках продажу, роботі промоутерів чи акціями, що закликають купувати більше і отримувати відповідні бонуси, а щоб продати послуги варто мати відмінну репутацію, бездоганний сервіс, надсучасне обладнання і професіоналізм працівників, що надають їх. Не секрет, що саме рекомендація є найбыльш дієвим інструментом у прийнятті рішення потенційного клієнта, адже через перенасичення інформаційного простору рекламними повідомленнями, спостерігається зменшення довіри до них.

 


Твоя аудиторія - VIP клас? Чи не складно впливати на їхній вибір та керувати їхньою поведінкою?

Впевнена, що зі мною погодяться більшість колег, які працюють з VIP сегментом, що це дуже специфічна аудиторія, яка дуже цінує якість, індивідуальний підхід, престиж та репутацію. Для такої аудиторії ціна послуг має ненайголовніше значення. Додаткова увага, персональне відношення, підвищений комфорт, професіоналізм мають відповідати найвищим стандартам. З практики знаю, що потрібно шукати нестандартні рішення, розвивати партнерські програми, поширювати інформацію щодо цінностей бренду і тоді у потенційного клієнта просто не буде підстав не скористатись послугами.



 

Здебільшого ти працюєш з жінками. По-твоєму, з жінками легше чи складніше вибудовувати комунікацію?

Справа в тому, що до нас звертаються за конкретною потребою чи подією в житті клієнта. Потребою може бути профілактичний огляд чи допомога клініки отримати бажану вагітність, а важлива подія - очікування малюка. Вагітна жінка в період свого особливого стану дуже чутлива до навколишнього середовища, тому з особливою обережністю треба будувати з нею комунікацію. Часто, на вибір медичного закладу для жінки впливає її чоловік, особливо це стосується послуги "Пологи", так як сплачують їх вартість зазвичай чоловіки, тому створювати комунікацію ми маємо і з жінками, і з чоловіками.

В клініці ISIDA діє програма для жінок LadyLikes, яка допомогає підтримувати лояльність до бренду і розвивати партнерські проекти. Наступного сезону на пацієнток клініки чекає зустріч з Катериною Серебрянською з лекцією на тему правильного збалансованого харчування, вечірка в стилі Божоле з дегустацією справжнього французького вина та гостьова програма присвячена мамі та її малюку з Клубом здорових задоволень.




 
У клініки велика конкуренція на ринку?

Завдяки комплексному підходу ми не маємо конкурентів. Якщо розглядати в розрізі бізнес ліній, наприклад лікування безпліддя, то ринок достатньо насичений і конкурентний. Враховуючи той факт, що в найближчий перспективі ISIDA планує відкрити 26 нових відділень в регіонах, це свідчить про ціль повторити успіх, закріпити за собою лідерство і максимально відмежуватись від конкурентів.

У чому ваші переваги перед конкурентами та як ви їх передаєте до ЦА?


Клініка ISIDA - це комплексна клініка, що надає послуги від профілактики жіночого здоров'я до педіатричного патронажу за малюком у віці до 1 року. Головне комунікаційне повідомлення клініки "Поруч з Вами заради життя" обрано не випадково, адже саме з нами жінка має можливість комплексно перевірити стан свого здоров'я, планувати поповнення в сім'ї, спостерігати вагітність у лікарів вищої кваліфікації, народити в комфортних умовах і контролювати стан здоров'я малюка до здійснення 1 року. Ця послідовність і комплексність дає нам право бути унікальними на ринку медичних послуг.


Ангеліна Оверчук

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Отзывы
Ребята!!!! Хочу сказать одно: огромное спасибо за то, что вы есть! Семинары в школе можно сравнить с прочтением увлекательнейшей книги,- каждый...
Все отзывы