Новости
24 марта 2011 г.
Vogue проти Facebook
Головний редактор італійського модного журналу Vogue Франка Соцціані заявила, що популярна соціальна мережа Facebook негативно впливає на свідомість молодих дівчат.

Заява Франки грунтується на результатах дослідження, проведеного ізраїльськими вченими. Згідно з ним, дівчата, які регулярно проводять час на Facebook, страждають харчовими розладами більшою мірою, ніж ті, хто рідко відвідує соціальну мережу. У зв'язку з цим Соцціані заявила, що розпочинає глобальну кампанію проти інтернет-сайтів, які сприяють розвитку анорексії.

«Протягом багатьох років моду звинувачували в тому, що вона є головною причиною проблем з вагою серед дівчаток у всьому світі. Сьогодні ж виявляється, що справжнім винуватцем є Facebook. Чим більше часу ви проводите, сидячи на Facebook, тим вище ймовірність, що ви станете страждати від анорексії», - йдеться в заяві головного редактора італійського Vogue.


 

За словами Франки Соцціані, соціальна мережа винна в пропаганді віртуальних рольових моделей, яким наслідують молоді дівчата. Зокрема, до цього призводять зображення, спотворені графічним редактором Photoshop.

«Юні дівчатка, відчуваючи свою невідповідність, починають наслідувати побаченим образам і таким чином піддають своє здоров'я на ризик», - резюмує Франка.

Редакцією Vogue будуть піддані жорсткою критикою сайти, що надають докладні інструкції, як схуднути в найкоротші терміни, інтернет-додатки для підрахунку калорій, фотографії дуже худих дівчат, чиє здоров'я викликає сумніву, а також сайти, пропагує худорлявість, як джерело натхнення для модної індустрії. Кампанія торкнеться англомовних та Італійськомовна ресурсів.

Источник: publicity.kiev.com

 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Комментарии: 2
Теги:
Olga Tsymbal
25 марта 2011 г.
"За словами Франки Соцціані, соціальна мережа винна в пропаганді віртуальних рольових моделей, яким наслідують молоді дівчата. Зокрема, до цього призводять зображення, спотворені графічним редактором Photoshop" - я думаю, тут не в тому річ, просто у фейсбуці час минає настільки швидко й насичено, що просто забуваєш поїсти :))
Елена Задонцева
25 марта 2011 г.
Ну вот и ответ традиционных медиа на диджитал-экспансию)
Отзывы
Школа BeFirst - must have каждого маркетолога, который хочет развиваться в своем ремесле. Для себя почерпнула много новой полезной информации, ко...
Все отзывы