Новости
18 марта 2011 г.
Британці заборонили рекламу сніданку з вином
Британський комітет рекламних стандартів ASA заборонив рекламу мережі винних барів Corney and Barrow, в якій клієнтам пропонувалося випити вина за сніданком. Про це повідомляється на сайті регулятора.
Компанія, рекламуючи нову акцію, розсилала своїм клієнтам листа по електронній пошті з купоном, який необхідно було роздрукувати, щоб отримати бонус. Пред'явивши цей купон, у барах Corney and Barrow, клієнти могли за 10 фунтів стерлінгів поснідати (з 7.30 до 11 ранку) і випити келих вина Beaujolais Nouveau.
При цьому автори реклами закликали забути про нудні зустрічі в офісі і замість цього пропонували провести їх у барах Corney and Barrow з келихом вина. Автори гарантували, що "зустрічі будуть проходити на зовсім іншому рівні".
Компанія, рекламуючи нову акцію, розсилала своїм клієнтам листа по електронній пошті з купоном, який необхідно було роздрукувати, щоб отримати бонус. Пред'явивши цей купон, у барах Corney and Barrow, клієнти могли за 10 фунтів стерлінгів поснідати (з 7.30 до 11 ранку) і випити келих вина Beaujolais Nouveau.
При цьому автори реклами закликали забути про нудні зустрічі в офісі і замість цього пропонували провести їх у барах Corney and Barrow з келихом вина. Автори гарантували, що "зустрічі будуть проходити на зовсім іншому рівні".
На рекламу поскаржився тільки один британець, який відзначив, що цей лист є безвідповідальним, оскільки закликає вживати алкоголь з метою зробити зустрічі більш цікавими.
У Corney and Barrow нападки на рекламу назвали непристойними. У компанії пояснили, що акція зі сніданками проводилася тільки один день, і підкреслили, що пропонували клієнтам невеликий келих вина (175 мілілітрів) тільки разом зі сніданком, який нейтралізує дію алкоголю.
Тим не менше в ASA заявили, що, згідно з діючими правилами, у Великобританії заборонена будь-яка реклама, що просуває різні варіанти вживання алкоголю.
Источник: publicity.kiev.ua
У Corney and Barrow нападки на рекламу назвали непристойними. У компанії пояснили, що акція зі сніданками проводилася тільки один день, і підкреслили, що пропонували клієнтам невеликий келих вина (175 мілілітрів) тільки разом зі сніданком, який нейтралізує дію алкоголю.
Тим не менше в ASA заявили, що, згідно з діючими правилами, у Великобританії заборонена будь-яка реклама, що просуває різні варіанти вживання алкоголю.
Источник: publicity.kiev.ua
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Теги:
Блог школы
Отзывы
Эм... Все что хотел сказать, сказали друзья... Ну что ж буду выкручиваться! :) Расскажу не много о себе. Образование техническое, а именно "Пр...