Новости
13 апреля 2011 г.
Facebook підвищив ціни на рекламу
Вартість розміщення реклами на сайті соціальної мережі Facebook з оплатою за один клік (Cost Per Clicks, CPCs) виросла на 40 відсотків у першому кварталі 2011 року в порівнянні з попередніми трьома місяцями.

Про це повідомляється в офіційному прес-релізі маркетингової компанії Efficient Frontier.

За словами старшого директора з бізнес-аналітиці Efficient Frontier Сіддартхі Шаха (Siddharth Shah), які передає Bloomberg, підвищення розцінок торкнулося тільки автоматичної системи розміщення оголошень. У той же час вартість більш дорогої реклами, яка публікується на сторінках самих користувачів Facebook, залишилася без змін.

У середині 2010 року компанія comScore представила результати дослідження, які свідчать про те, що реклама в Facebook виявилася приблизно в п'ять разів дешевше решти онлайн-реклами. За попередніми даними, у минулому році соціальна мережа отримала від реклами приблизно 1,86 мільярда доларів. Згідно з оцінкою eMarketer, в 2011 році Facebook збільшить виручку від продажу реклами більш ніж у два рази в порівнянні з 2010-м - до 4,05 мільярда доларів.

Facebook була заснована в 2004 році. Зараз її користувачами є понад півмільярда осіб.


Источник: publicity.kiev.ua


Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
BeFirst это очень полезно, очень познавательно и просто очень хорошо. Спасибо большое, обязательно еще поучимся :)
Все отзывы