Блог
18 апреля 2011 г.
Як привезти закордонні ЗМІ в Україну
Іноді здається, що найбільш дивовижних людей ти вже зустріла, але ж ні. Чергова лекція PRStart змушує переконатися у протилежному. Послухати та поспілкуватися 3 години з директором по комунікаціям благодійного фонду Віктора Пінчука – Денисом Казваном – це щось абсолютно неймовірне.
Шкода лиш одне, що тема була у нас така вузька – прес-тур іноземних журналістів в Україні. Денис не просто розповідав, як організувати приїзд закордонних ЗМІ на вітчизняні заходи. Він надав студентам детальну інструкцію про те. Як визначити, потрібен нам прес тур чи ні, як крок за кроком організовувати тур, як передбачити та вирішувати певні проблеми, як себе поводити з гостями та головне – як зробити прес-тур ефективним. Адже основна мета такого заходу, звісно, - це публікації.
Шкода лиш одне, що тема була у нас така вузька – прес-тур іноземних журналістів в Україні. Денис не просто розповідав, як організувати приїзд закордонних ЗМІ на вітчизняні заходи. Він надав студентам детальну інструкцію про те. Як визначити, потрібен нам прес тур чи ні, як крок за кроком організовувати тур, як передбачити та вирішувати певні проблеми, як себе поводити з гостями та головне – як зробити прес-тур ефективним. Адже основна мета такого заходу, звісно, - це публікації.
Лектор справді шокує своєю унікальністю. Це перше. Друге, що шокує навіть більше, це неабиякий досвід роботи у PR, а точніше, з іноземними журналістами. Це б пак, це ж Казван провів більше 100 прес-конференцій за 2 тижні під час Євробачення в Україні!
Близько півтори години знадобилося нам, щоб зрозуміти, яка PR-кампанія потребує прес-туру іноземних журналістів, а яка – ні. На які запитання треба мати чіткі відповіді, щоб прес-тур не пройшов дарма, а забезпечив вам бажаним результатом.
Ще півтори години ми грали у життєві ігри. Три групи готували прес-тури для своїх нереально-реальних подій. І готували не лише приблизний скетч. Денис хотів отримати від нас повністю прописаний план прес-туру: які повідомлення транслюватимемо, кого запросимо, як привеземо їх в Україну, план події, розклад перебування журналістів в Україні, місце їхнього проживання/харчування, бюджет… А це немало роботи.
Лектор вражає умінням конструктивно думати у короткі терміни часу. Під час доповідей груп Денис не просто коментував наші плани, а й доповнював дуже цікавими ідеями. Можу собі лише уявити, у якому шаленому режимі працює він у фонді В. Пінчука…
Ще півтори години ми грали у життєві ігри. Три групи готували прес-тури для своїх нереально-реальних подій. І готували не лише приблизний скетч. Денис хотів отримати від нас повністю прописаний план прес-туру: які повідомлення транслюватимемо, кого запросимо, як привеземо їх в Україну, план події, розклад перебування журналістів в Україні, місце їхнього проживання/харчування, бюджет… А це немало роботи.
Лектор вражає умінням конструктивно думати у короткі терміни часу. Під час доповідей груп Денис не просто коментував наші плани, а й доповнював дуже цікавими ідеями. Можу собі лише уявити, у якому шаленому режимі працює він у фонді В. Пінчука…
Ангеліна Оверчук
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Максименко Наталия Александровна
18 апреля 2011 г.
Ангеліна як завжди про саме цікаве. Повністю з нею погоджуюсь, тема була вузькою. Хотілось почути від Дениса більше і більше інформації. Адже в нього за плечима такий досвід. BeFirst запрошуйте його частіше))
Отзывы
«Интересная встреча, выступления Киры и Евгении были очень позновательны, ждем следующую встречу.»