Блог
11 апреля 2011 г.
Прес-конференція за 39 годин – тепер ми вміємо і таке!
Як шкода, що більшість подій для преси не закінчуються публікаціями про компанію, продукт тощо. А все чому? Та тому що десь Ви допустили помилку. І я не говорю зараз про адміністративні збої чи відсутність достатньої кількості стільців у залі (хоча це може стати гарною темою для нарису… для журналіста. Для Вас – поганою темою).

Мова іде саме про те, який інформаційний продукт ми даємо журналістам на споживання. Олеся Кравченко-Фісун детально розповідала групі PRStart про такі продукти: якими вони повинні бути, з чого складатися, як подавати, чим заправляти.

PR-ниця з великим досвідом не лише розказала базову інформацію, а й поділилася секретами про те, як привабити до вашої події «тєліки», як домогтися публікації, незважаючи на не дуже велику активність журналістів на прес-конференції.


 

 

Розповідь Олесі була настільки багатою на різноманітні «хитрощі», що студенти точно відчули себе у декілька разів впевненішими у своїх можливостях провести «пресуху».

Але найбільш цінними для нас знаннями стали історії з досвіду Олесі. А у неї того досвіду, хоч відбавляй. Лектор віщала про можливі неприємності, непередбачувані, але дуже реальні збої та стреси при організації подій для ЗМІ. Олеся Кравченко-Фісун поділилася досвідом організації прес-конференції за 39 годин. Ви впевнені, що змогли би зробити подібне? А ми після лекції Олесі тепер напевне зможемо!

 
Група PR Start

Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Школе Be First удалось успешно объединить в себе столь важные при выборе школы критерии -неоцененные знания, индивидуальный подход ко всем студен...
Все отзывы