Блог
21 декабря 2010 г.
Навчання для мене – це як свіже повітря
Кільтика Тетяна - менеджер з маркетингу в клініці ISIDA, студентка першого набору по молуьній програмі «PR Start».
Тетяно, розкажи, будь ласка, про свій перший досвід роботи.
Мій трудовий шлях почався ще з університетських часів, коли начебто вже залікова книжка «працює« на студента і самі викладачі не проти, щоб студенти отримували свій перший досвід.
Журнал Gallery мережі Козирної карти запросив мене освоїти універсальну позицію помічника PR-менеджера. Це була робота на літо по закінченню третього курсу університету, яка, по суті, була для мене першим кроком у доросле життя і разом з тим, дала зрозуміти, що таке PR.
Журнал Gallery мережі Козирної карти запросив мене освоїти універсальну позицію помічника PR-менеджера. Це була робота на літо по закінченню третього курсу університету, яка, по суті, була для мене першим кроком у доросле життя і разом з тим, дала зрозуміти, що таке PR.
Зараз ти – менеджер з маркетингу в клініці ISIDA, що входить в твої обов’язки?
В мене досить широке коло обов’язків. Я займаюсь розвитком програми лояльності LadyLikes, в основі якої закриті культурні заходи для жінок, що народжували в клініці, проектом соціальної відповідальності «Подбай про себе» з метою підвищення культури піклування за власним здоров’ям, направленого на роботу зі студентами київських вузів та розвитком напрямку медичного туризму. Розвивати відносини в європейському векторі, працювати з іноземними пацієнтами – справа неймовірно складна, тому що доводиться пробиватись крізь упередження щодня. Але ж руйнувати стереотипи хоч і складно, зате як цікаво!
Які особливості роботи в медичній сфері?
Перш за все, треба звикнути, що якщо ти працюєш в медичній установі, то автоматично ти є лікарем. Більшість моїх знайомих і партнерів вважають, що я знаю всі медичні препарати, які існують на ринку та зможу поставити діагноз хворому.
Що стосується маркетингу в медичній сфері, то тут багато чого залежить від сервісу, якості послуг клініки та професійності лікарів. Слідуючи цим принципам, не важко здобути визнання і зайняти лідерські позиції.
Що стосується маркетингу в медичній сфері, то тут багато чого залежить від сервісу, якості послуг клініки та професійності лікарів. Слідуючи цим принципам, не важко здобути визнання і зайняти лідерські позиції.
Що б ти порадила або побажала маркетологам – початківцям?
Скажу відверто – пощастить тому, хто матиме професійного і амбіційного керівника. Дуже важливо перший досвід переймати від сильної людини, професіонала своєї справи, що прагне розвиватись разом зі своєю командою. Це дуже мотивує на початку. А ще, віри в себе, справу якою займаєшся і нескінченного натхнення.
Тетяно, чому ти вирішила пройти навчання в Школі Маркетингу «Be First»?
Відкриваю нові можливості...
Навчання для мене – це як свіже повітря, щоразу нові думки, ідеї, бажання реалізувати грандіозні проекти, рухатись вперед. Скільки себе пам’ятаю, стільки і навчаюсь.
Ціную Школу Маркетингу перш за все за потужний склад лекторів, надзвичайно привітний колектив і безліч посмішок щоразу по закінченню кожної лекції.
Розвивайтесь!
Натхнення!
Скажу відверто – пощастить тому, хто матиме професійного і амбіційного керівника. Дуже важливо перший досвід переймати від сильної людини, професіонала своєї справи, що прагне розвиватись разом зі своєю командою. Це дуже мотивує на початку. А ще, віри в себе, справу якою займаєшся і нескінченного натхнення.
Тетяно, чому ти вирішила пройти навчання в Школі Маркетингу «Be First»?
Відкриваю нові можливості...
Навчання для мене – це як свіже повітря, щоразу нові думки, ідеї, бажання реалізувати грандіозні проекти, рухатись вперед. Скільки себе пам’ятаю, стільки і навчаюсь.
Ціную Школу Маркетингу перш за все за потужний склад лекторів, надзвичайно привітний колектив і безліч посмішок щоразу по закінченню кожної лекції.
Розвивайтесь!
Натхнення!
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.
Максименко Наталия Александровна
2 марта 2011 г.
Таня дійсно знавець своєї справи))
Отзывы
Be first”- ВЫ “best of the best”. Вы: B - brilliant E – efficient F - first and fabulous I - innovative R- rare S- scientific T-tremendou...