Статьи
10 июня 2011 г.
Витрати на онлайн-рекламу в США перевищать 30 мільярдів доларів
За підсумками 2011 року ринок онлайн-реклами в США складе 31,3 мільярда доларів, збільшившись на 20 відсотків у порівнянні з показником 2010 року. Такий прогноз 8 червня представило аналітичне агентство eMarketer.

На думку фахівців компанії, до 2015 року витрати на рекламу в Мережі складуть близько 50 мільярдів доларів. На початку травня дослідницька компанія BIA / Kelsey повідомила, що, за її оцінками, тільки в соціальних медіа до 2015 року на рекламу витратять 8,3 мільярда доларів.

За даними eMarketer, в поточному році швидше за все буде рости сегмент відеореклами - зростання складе близько 52,1 відсотка. Витрати на банерну рекламу зростуть на 22,1 відсотка до 7,6 мільярда доларів, на пошукову - на 19,8 відсотка до 14,38 мільярда.

За підсумками першого кварталу Бюро інтерактивної реклами (Interactive Advertising Bureau) спільно з компанією PricewaterhouseCoopers повідомило, що за перші три місяці рекламодавці в США витратили на просування в Мережі 7,3 мільярда доларів. У минулому році ринок онлайн-реклами, за даними BIA / Kelsey, склав 21,7 мільярда доларів. При цьому, за оцінками eMarketer, цей показник вищий - близько 26 мільярдів.
 

Источник: lenta.ru
 
Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Блог школы
Отзывы
Организаторам курса PR Start, безусловно, удалось и собрать отличный преподавательский состав, и создать уютную атмосферу, проработать программу ...
Все отзывы