Статьи
15 апреля 2011 г.
Schweppes Marriage Card
Бренд газованих напоїв присвятив нову кампанію королівської весілля.



 
У ході кампанії, приуроченої до весілля Принца Вільяма і Кейт Міддлтон бренд безалкогольних газованих напоїв Schweppes, що належить Coca-Cola Enterprises, випустив лімітовану партію пляшок, на етикетці яких значаться імена нареченого і нареченої, а також дата весілля - 29 квітня. У святковій упаковці об'ємом 1 літр вийде класичний лимонад Schweppes і напої з добавками - Indian Tonic Water, Canada Dry, Lemonade і Bitter Lemon.

Поряд з цим бренд Schweppes розмістив в соціальній мережі Facebook величезну онлайн-листівку, за допомогою якої майбутню монаршу подружжя може привітати будь-який бажаючий британець, відзначившись кнопкою «подобається».

До речі, Schweppes вже майже 200 років поставляє напої королівського двору - бренд отримав королівський дозвіл на поставку ще в 1863 році.

Источник: publicity.kiev.ua


Добавить комментарий
Для того, чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.

Теги:
Отзывы
Чего-то стало не хватать по субботам... странное ощущение...что-то не так... перебираю в голове, что я могла забыть...ищу в рабочей почте, ребята...
Все отзывы