Відвідуючи один із семінарів Андрія Федоріва занотував наступну думку – «Найкращий маркетолог – власник бізнесу».
В свою чергу переконаний, що будь-який власник бізнесу, насамперед, повинен бути лідером. Людиною, яка об’єднає навколо себе спеціалістів, і буде підтримувати їхню максимальну продуктивність завдяки своїй харизмі та «внутрішньому стержню».
Головна цінність організації не сировина, не обладнання, не інтелектуальна власність. Персонал – це сила, яка змішує всі перераховані вище фактори працювати і приносити прибуток власнику-лідеру.
Відносити до персоналу необхідно, як до власних дітей. Стояти горою за нього навіть в годину невдачі. Підтримувати і допомагати, коли раптом щось не виходить. Нести свідому відповідальність і приймати провину підлеглих на себе.
Тоді ви стаєте людиною, за якою підуть і в вогонь і в воду, духовним наставником і у важку хвилину для компанії персонал зробить все залежне від нього для порятунку. І у вихідні, і в свята. Бо ви стали більше ніж співробітниками. Ви стали морально поєднані завдяки «моральній силі».
Теги: