Хто був у Львові відразу догадається. Це – Локаль, про холдинг емоцій !Фест та їх мережу закладів. До якої, крім багатьох ресторанів входить також інші напрямки пов’язані з туризмом, відновленням історичних пам’яток, сувенірні магазини тощо. А Локаль - це «простір доброї атмосфери та аури…, який на певний час стає Твоїм».
Відвідання декількох ресторанів дійсно залишає самі кращі враження. Стиль, концепт – у кожного свій. Базується все на місцевому – легенди, міфи, історія Львова. «Криївка» - це про УПА, «Під золотою розою» - це єврейські обряди та кухня, «Гасова лямпа» - про початок нафтопромислу на Галичині. І так далі. Їх (концептів) вже багато. Як безліч ідей щодо забав та нових проектів щодо розвитку.
А тепер щодо маркетингу. Спочатку про славу та успіхи. В «Криївку» ввечері стоїть черга. З початку відкриття в 2007 облік відвідувачів по всій мережі вже йде на сотні тисяч. Холдинг росте просто на очах. Впевнений, що скоро кейс !Фест ввійде у всі наші підручники по маркетингу та бізнесу.
Чому така популярність? Як вже сказано – зовнішній вигляд, атрибути, кухня… – все в одному концепті. Врізки та назви в меню, фото на стінах, сувеніри, одяг офіціантів виносять вас в певну історичну епоху. Все зроблено дуже стильно. Але емоції створюються не тільки за рахунок цього. Сервіс - молоді офіціанти обслуговують швидко, вони завжди привітні та коректні. І «культурна програма» - в кожному своя, але є обов’язково. В «Криївці» співають, в шокладній майстерні можна «вживу» спостерігати як роблять шоколадні вироби… І все це цілком доступно. Без гламуру, без попси.
Отже маємо свій приклад блакитного океану. Сегментації тут не потрібно. Всіх об’єднує одне – створення (чи отримання) хороших емоцій.
Але не тільки. Також це «впевнений крок до створення нового українського суспільства – міцної громади та, найважливіше, нової генерації» (цитата з листа супутнього до картки лояльності). Щоб таке робити, потрібно дійсно любити – і свою країну, і своїх людей. Тут вже вам і візія, і цінності…
Отакий він, новий український маркетинг. Чекаємо його і в інших сферах, в інших містах. Чи може – й самі готові робити такий маркетинг?