Запрошуємо на Students Club!
Тема: КСВ та етичні дилеми для бізнесу в конфліктні часи
Лектор: Maryna Saprykina
Коли: 13.03. 2015, початок о 19:00
Збройні конфлікти і війни – все наростаюча потужна світова проблема. Кількість війн, що стрімко знизилась у 2000-х роках, знову почала зростати з чотирьох у 2010 році до семи у 2013 році. У 2014 у світі велося 11 війн. У доповіді під назвою «Песимістичний гід по світу в 2015 році» інформаційного агентства Bloomberg йдеться мінімум про 16 країн і регіонів, де ймовірно може бути озброєний конфлікт.
Перед компаніями, що працюють в зонах конфліктів, також постає багато викликів та етичних дилем. Завдяки корпоративній культурі і політиці соціальної відповідальності бізнес міг би ефективно відповідати на виклики конфліктних часів, якщо компанії були б обізнані про ризики і можливі рішення.
Тези:
• Особливості поведінки компанії та її КСВ у конфліктні часи
• Огляд глобальних практик та ініціатив щодо КСВ у конфліктні часи
• Етичні виклики для бізнесу у конфліктних зонах.
• Трудові практики у конфліктні часи: мобілізація співробітників. Забезпечення безпеки працівників. Релокація. Управління стресом. Внутрішні комунікації. Корпоративне волонтерство.
• Соціальні інвестиції у конфліктні часи
• Відповідальний маркетинг: Маркетингові інструменти збору коштів для вирішення проблем конфліктного часу.
• Конфліктна чутливість у ланцюгах поставок
для студентів та учнів Be First Marketing School участь безкоштовна.
реєстрація обов'язкова: (044) 484 04 11 або [email protected]
Теги: