Сьогодні в гостях Школи Маркетингу «Be First» Тарас Парандій - Project manager ОК Internet та випускник першого набору Школи Маркетингу «Be First» по модульній програмі «Marketing Start». Давайте, познайомимось.
Тарас, як розпочиналась твоя кар’єра? Поділись з нами своїми досвідом роботи.
Це важко назвати першою роботою, але одразу після приїзду в столицю спробував роздавати листівки за одну з політичних сил напередодні виборів.
Далі були спроби інтернет-журналістики, та зрозумівши що це не моє, розпрощався з написанням замовних текстів.
Літом 2006 чи то 2007 року, влаштувався продавцем в серферський магазин Billabong. Цілий місяць ходив неначе зачарований, проводивши на роботі по 12 годин і працюючи без вихідних. Після двох тижнів такої роботи мене підвищили до старшого продавця. За місяць роботи вже виконував обов’язки директора магазину, в тому числі вперше застосував інтернет-маркетинг в своєму житті.
Це була таргетована рекламна кампанія. На той час, навіть власник найбільшого медіа носія, на якому ми розміщувалися, не знав, яку ціну просити за розміщення.
Вперше моя посада мала безпосереднє відношення до маркетингу в інтернет-журналі про шоу-бізнес Е-motion. Прийшовши на посаду стажиста, вже за кілька тижнів підвищили до менеджера з реклами, а через кілька місяців і до бренд-менеджера журналу.
Ось тут і почалися всі хости, хіти і CTR-и. Люблю роботу, де тобі не зв’язують руки, де є можливість самореалізуватися. Як наслідок великий перелік розроблених і проведених рекламних заходів, перша Інтернет-підтримка такого шоу, як «Фабрика зірок», організація вечірок та багато інших цікавостей.
Початок кризи почистив ряди засобів масової інформації і мені довелося змінити посаду бренд-менеджера на посаду простого продавця.
Через півтора місяця роботи в магазині доріс до адміністратора. Ще кілька місяців і вже стажувався на посаду директора. Це в той час коли доводиться ходити на пари в університет, закривати хвости на сесії та відвідувати курси французької мови.
На даному робочому місці довелося читати семінари для персоналу інших магазинів, проводити регулярні тренінги для працівників, співпрацювати з відділом маркетингу та підвищити показники результативності магазину в кілька разів.
Паралельно з посадою адміністратора на відстані займав посаду бренд-менеджера найбільшої буковельської лижної школи.
Після відвідування маркетингової школи, блог якої Ви наразі читаєте, змінив роботу на ту, яка лежить ближче до душі.
Зараз я Project manager нового напрямку в сфері діяльності нашої компанії, а саме інтернет-продажу квитків.
Ринок продажу концертних квитків хоч і мав своїх гравців, та нам вдалося увірватися туди з небаченим успіхом. Проекту всього кілька місяців, а вже зараз декілька ексклюзивних прав на продаж квитків в Україні.
Показники продажу в кілька разів вищі за результати конкурентів.
І це ми тільки виходимо на ринок!
Ми знаємо, що зараз ти - Project manager найкращого інтернет - агентства 2009 року ОК Internet. Розкажи, будь ласка, про свої обов’язки? Чому ти обрав саме інтернет -напрямок?
Описати коло обов’язків досить складно, в зв’язку з тим, що під час запуску проекту тобі доводиться бути і керівником, і «технічкою». Головне ж завдання це налагодження системи збуту по всій Україні (таким похвалитися можемо тільки ми), розробка системи обліку та звітування, підтримка діалогу з покупцями та безпосередньо просування проекту.
Інтернет напрямок - це наше все. Майбутнє будь-якого бізнесу залежить від впровадження та налагодження зв’язку зі своєю аудиторію в даному середовищі. Часи, коли Ви мали змогу переконувати покупців сидячи у своєму маленькому світі давно пройшли.
Сьогодні, щоб отримати споживача необхідно йти до його зони комфорту, де він відчуває себе впевнено та захищено. Якщо вміло побудувати таку комунікацію, тоді товар або послуга перестає бути чимось, що можна купити або продати, натомість він стає частиною життя покупця.
Ти - випускник першого набору Школи Маркетингу «Be First» по програмі «Marketing Start». Розкажи, будь ласка, чи застосовував ти отриманні знання в Школі на практиці, якщо так, то як?
До такого стилю навчання як у «Be First» я завжди прагнув відколи зрозумів, що саме в маркетингу бажаю працювати. Тут все чітко, ясно і найголовніше, що навчають люди, які знають про що вони говорять. Цим людям ти віриш, бо їхні слова підкріплені успішним досвідом.
Кожна лекція подається невимушено і легко, не втрачаючи своєї корисності. Це свого роду концентрат знань, на відміну від «води», яку пропагує класична школа.
Саме тому я раджу своїм друзям та знайомим не тратити час на університетську освіту, а навчатися в Аліни, де вони зможуть отримати не тільки практичні знання, а й реальну можливість працевлаштування.
Таку саму можливість, яку отримав у свій час і я, за що їй безмежно вдячний.